Kezdőlap > Slice of life, Stb. > Szöszmösz

Szöszmösz

Csókolom, csókolom! Én még bizony élek, csak rohadt lusta vagyok bármiről is írni, meg igazándiból nincs is miről. Amiről írni lehetne, azok még jelenleg futó sorozatok, Tegami Bachival meg még mindig szenvedek. Képtelen vagyok a végére érni. Minden lustaság ellenére van egy félig összeeszkábált Air Gear cucc valamerre a gépemen, meg úgy gondoltam, hogy megajándékozok mindenkit a legújabb filmes és sorozatos élményeimmel, csak azokat is meg kellene írni… Jájj. Na, estére majd összeszerkesztek valamit.

Jah, voltam gólyatáborban is. Brutálisan jóra sikeredett… 😀 Kérem szépen, ezek voltunk mi. A hetes csapat. Vagy Olaszország. Babakékek voltunk. És nem mondom meg hol ülök. 😀

Kategóriák:Slice of life, Stb.
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Hozzászólás