Kezdőlap > Anime, Slice of life > Vegyes felvágott

Vegyes felvágott

First! Szeptembertől egyetemista vagyok, MUHAHAHA!!! Felvettek bölcsészetre, totál happy vagyok! Ennek örömére, jutalomként magamnak megpróbálom kipréselni anyámból az első két Air Gear kötet megrendelését. 😀 Húzos lesz, de szerintem sikerrel járok.

Ha már Air Gear, illik megemlíteni, hogy november 17.-én jelenik meg belőle OVA, Air Gear: Kuro no Hane to Nemuri no Mori – Break on the Sky címmel. A történet a manga 16. kötetén alapul, a Ringo vs. Ikki fightot dolgozza fel. Nagyon várom, mert elvetemült Air Gear fan vagyok, és lesz benne Tool Toul To. Egyedül Kanon hangjáról nem tudok semmit, Kururu seiyuu-ja Yukari Fukui (Nia-TTGL, Shizuka-H.O.T.D) lesz, Ikki és Ringo marad a régi.

Beelzebub OVA hírek is vannak, kiderültek már réges régen a seiyuuk, nem firkantom le őket. Nem igazán vagyok elégedett, valahol vigasztal, hogy nem Ono Daisuke Oga hangja, de Konishi Katsuyukit se választottam volna neki… Szerintem egy Nakai Kazuya jobb lett volna. 😀 Na mindegy, ez van, ezt kell szeretni. Az is tuti, hogy nem a one-shot lesz feldolgozva, mert Aoi is fel van tüntetve seiyuu-stól, mindenestül a szereplő listán.

Jelenlegi szezonból röviden kommentelném, hogy SengoBasa toronymagasan vezeti a mezőnyt, mögötte szorosan H.O.T.D és Shiki. Szvsz. Nurarihyon elég gyengén indul, több akcióra számítottam, gondolom ez változni fog. Kuroshitsuji elmegy, talán belelendülnek mostantól, Occult Academy hatalmas ökörség, imádom és Amagami pedig dobva. Nem köt le, kínokat éltem át az epizódok alatt… Pedig elsőre tetszett. 😀

Kellene már valami értelmes posztot is összefabrikálnom, de olyan meleg van, hogy a gépet lusta vagyok bekapcsolni… Ne fűtsön már rám még ez is! ><“

Kategóriák:Anime, Slice of life
  1. 2010/07/24 - 12:27 du.

    Grat!

  2. 2010/07/24 - 7:43 du.

    Grat. Örülök, hogy felvettek. 🙂

  3. 2010/07/24 - 8:58 du.

    Gratula :)!

  4. 2010/07/25 - 12:34 de.

    Gratulálok! 😀

    Beelzebub OVAt már várom nagyon, mangája régóta érdekel már. Így ismeretlenbe én örülök a seiyuuknak. 😀 Konishi Katsuyukit szeretem nagyon. :3 (Hisagi~ ^^) Sawashiro Miyukit meg szintén szeretem. Bár nem tudom a kis cumisnak amúgy mennyi meg milyen szövege van benne. 😀

  5. Junchi
    2010/07/25 - 10:22 de.

    Gratz! :3

  6. 2010/07/25 - 10:32 de.

    Köszönöm mindenkinek a gratulációkat! 😀

    Én nem szeretem Konishi hangját, és szerintem Ogához egyáltalán nem illik. Oga sokkal forrófejűbb és vadabb, mint Hisagi. Ő olyan hűvősen menő macsó, Oga nem egészen ez a kaliber… XD Na majd látjuk, lehet kibékülök vele. 😀 Belnek nem emlékszem, hogy valaha a “dabu!”-n kívül lett volna szövege. Javítsatok ki, ha tévednék. XD

    • 2010/07/25 - 12:13 du.

      Nekem csak Hisagi a kedvenc szerepem tőle, azért őt említettem. De akkor vegyük példának Kaminát. Ő már nem éppen a hűvösen macsó típus. 😀 Vagy idiótább szerepei közül ott van Komui, Keigo vagy Amerika. 😀 Tud ő sokféle szerepet játszani. ^^

      Dabu! XD LOL! Megnézném akkor a szövegkönyvét Sawashironak. XD

  7. 2010/09/01 - 10:49 du.

    Bocs a duplázásért itt, de ezt a hírt láttad már? 😀
    http://www.animenewsnetwork.com/news/2010-08-31/beelzebub-manga-gets-tv-anime-in-january

    • 2010/09/02 - 8:15 du.

      ÓEMDZSÍ!!! Köszönöm szépen, hogy szóltál róla, ki tudja mikor vettem volna észre! :3

  1. No trackbacks yet.

Hozzászólás